ultra.Uptime

Pytania ogólne

1. W jakiej formie otrzymam prowizje?

Najwygodniejszą formą rozliczenia zarówno dla nas jak i dla ultra.Partnerów jest przelew. Jeśli nie posiadasz konta bankowego możesz założyć je bezpłatnie np. tutaj

2. Czy mogę rozpocząć współpracę jako ultra.Partner jeśli nie mam konta bankowego?

Możesz, ale powinieneś założyć konto bankowe najpóźniej do dnia otrzymania pierwszej prowizji.

3. Czy mogę zostać ultra.Partnerem mimo, że nie jestem pełnoletni?

Tak ale musisz przedstawić pisemną zgodę rodzica lub opiekuna, na prowadzenie takiej działalności.

4. Mój klient, rejestrując swoją usługę, zapomniał mnie wpisać jako Partnera. Czy mimo tego dostanę prowizję?

Tak, dostaniesz jeżeli niezwłocznie zgłosisz nam ten fakt wysyłając mail na adres: partner@ultra.pl i jeżeli zarejestrowany klient potwierdzi, że wykupił usługę za Twoim pośrednictwem.

5. Co zrobić gdy podczas obowiązywania Umowy Partnerskiej zmieniłem bank, w którym dotychczas miałem konto?

O każdej takiej zmianie, podobnie jak o zmianie danych adresowych, należy niezwłocznie poinformować naszego przedstawiciela wysyłając informację na adres partner@ultra.pl.

6. Skąd będzie wiadomo, że klient jest mój i że to właśnie mnie należy się prowizja?

Każdy partner posiada swój unikalny "identyfikator", którym jest nazwa/login jego ultra.Konta, wpisanie go w czasie rejestracji usługi, w polu "Nazwa posrednika" jednoznacznie określa, komu należy wypłacić prowizję.

7. Jaką mam pewność ze firma Done wypłaci mi prowizję?

Masz nasze słowo........ oraz podpisą przez nas Umowę Partnerską.

8. Prowadzę firmę i chciałbym wiedzieć jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia Umowy Partnerskiej?

Do zawarcia Umowy Partnerskiej potrzebne są : kopia zezwolenia na prowdzenie działalności gospodarczej lub wypis z rejestru handlowego, oraz NIP.

9. Czy i jakie konsekwencje poniosę gdy rozwiążę Umowę Partnerską?

Każda ze stron może, bez żadnych konsekwencji, rozwiązać umowę w dowolnym czasie z zachowaniem 30 dniowego terminu wypowiedzenia. Wypowiedzenie musi być złożone na piśmie, pod rygorem nieważności.

10. Czy prowizja należy mi się jednorazowo, czy również wtedy, gdy klient przedłuży usługę na kolejny rok?

Prowizja należy Ci się także wtedy gdy twój klient opłaci usługę na kolejny okres abonamentowy.W praktyce oznacza to, że prowizję będziesz orzymywał tak długo jak twój klient będzie korzystał z naszych usług.

11. Co zrobić aby podjąć współpracę w ramach programu ultra.Partner?

Aby zostać ultra.Partnerem należy założyć ultra.Koto, wypełnić formularz programu ultra.Partner dostepny po zalogowaniu sie do Panelu Obsługi Klienta, oraz podpisać i odesłać Umowe Partnerską (firmy, oprócz umowy, powinny przesłać rónież kopię zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej lub wypis z rejestru handlowego oraz NIP).

Pytania finasowe

1. Kto odprowadza podatek od prowizji, którą zarobiłem w ramach programu ultra.Partner?

Podatek dochodowy w wysokości 19% potrącany jest z Twojego wynagrodzenia i opłacany przez firmę Done. Nie musisz więc sam wypełniać pitów na koniec miesiąca i płacić podatku.

2. Czy firma Done zapłaci za mnie składkę na ubezpieczenie społeczne?

Tak. Jeżeli jest nie jesteś uczniem ani studentem lub ukończyłeś 26 lat, firma Done opłaci wymagane składki ZUS.

3. Prowizja jest liczona od ceny netto czy brutto?

Wszelkie prowizje liczone są od wartości netto sprzedanych usług.

4. Do jakiej wysokości w skali roku, dochód jest nieopodatkowany?

Jeżeli Twoje dochody z tytułu otrzymanych prowizji oraz z innych źródeł nie przekroczą 2727,16 zł Twój Urząd Skarbowy zwróci Ci opłacone w ciągu roku przez firmę Done i innych pracodawców zaliczki na podatek dochodowy. Pamiętaj, że łączna suma zwracanych zaliczek nie może przekroczyć 518,16 zł a warunkiem jej otrzymania jest złożenie stosownego rocznego zeznania podatkowego do 30 kwietnia roku następnego. (dotyczy roku 2002).

5. W jaki sposób mam się rozliczyć z przychodu uzyskanego w ramach programu ultra.Partner, jeśli nie prowadzę działalności gospodarczej?

Na koniec roku prześlemy Ci formularz PIT 8B z sumą przychodów uzyskanych dzięki firmie Done. Na podstawie tego formularza (i innych, jeżeli nie było to Twoje jedyne źródło dochodu) wypełniasz swoje roczne zeznanie podatkowe.

6. Jaką formę powinien mieć rachunek, do którego wystawienia jestem zobowiązany?

Aby odciążyć Cię od zbędnej pracy przygotowaliśmy wzóry rachunku.Wystarczy go wydrukować, wypełnić i przesłać do nas, po opłaceniu usługi przez klienta.

7. W jaki sposób następuje rozliczenie między firmami?

Firmy otrzymują od nas wykaz prowizji wraz z opisem i kwotami, na które powinny wystawić nam fakturę. Po otrzymaniu poprawnie wypełnionej faktury firma Done wypłaci prowizję.

8. Kiedy dostanę prowizję?

Pieniądze dostaniesz po opłaceniu usługi przez Twojego klienta, w ciągu 14 dni od wystawienia nam rachunku (lub faktury jeśli prowadzisz działalność gospodarczą.

9. Skąd będę wiedział, że klient opłacił usługę?

Będziesz mógł to sprawdzić poprzez Panel Obsługi Konta

login
hasło


ultra.Server
to 
pakiet, w którym znajdziesz wszystko co potrzebne do zaistnienia firmy w Internecie.
Więcej informacji... 
Rejestruj...

Kolokacja już od 199zł!
specjalna oferta dla bardziej wymagających klientów. Skorzystaj!
Więcej informacji...

Zostań Partnerem!
zarabiaj pieniądze dzięki stałej współpracy partnerskiej z Ultra.pl!
Więcej informacji... 
Do Webmasterów... 

50% TANIEJ!
niedawno założyłeś firmę? Płać mniej!
promocja StartUp